ریوز

زیستگاه طبیعی این قرقاول ها کوه های مرکزی چین است. حدودا در روز دهم آوریل تخم گذاری را شروع کرده و هر دو روز در میان، این عمل را تکرار می کنند تا زمانی که تخم ها حدودا ۳۰ عدد شوند. سپس به مدت ۲۳-۲۵ روز طول می کشد که جوجه ها سر از تخم بیرون آورند و فراموش نکنید که زمان، تحت تأثیر دمای جوجه کشی، ژنتیک و مدیریت قرقاول ها است.رژیم غذایی آنان عمدتاً از دانه ها، حشرات و سبزیجات تشکیل شده و می توانید به آسانی برای نگهداری آنان از دانه های بوقلمون یا خوراک های مختلف، استفاده کنید.

میکرو پلیت ها یا همان دانه های ریز، موجب متعادل شدن رژیم غذایی پرندگان می شود زیرا زمانی که غذا با دانه های دیگری مخلوط باشد، قرقاول ها به طور ناخواسته مواد غذایی را هدر می دهند.

 

این قرقاول ها نسبت به غذاهای زنده، فرصت طلب هستند و به راحتی کرم های خوراکی یا لارو مگس ها را مصرف می کنند و به یاد داشته باشید که، موارد دسترسی آنان به ویژه در هوای گرم باید : سبزیجات، سنگ ریزه و آبی تمیز در مکانی سایه دار باشد.

رژیم غذایی آنان عمدتا سبزیجات، دانه ها و غلات است که باید با رژیم های استانداردهای پرندگان و سبزیجات تکمیل شود.

از نظر ظاهر، جنس نر این قرقاول ۲۱۰ سانتیمتر طول و ۱.۵۲۹ گرم وزن دارد. پروبال روشن است( پرهای زینتی بدن سفید – طلایی و قرمز)، پاها به رنگ خاکستری، عنبیه به رنگ قهوه ای و پوستی قرمز رنگ در اطراف چشمانشان دارند. سر به رنگ سفید است و یک باند باریک سیاه رنگ در سراسر چشمانشان دیده می شود.